Toate, Antreprenoriat
100% online – simplu, rapid, fără stres
Deschide firma în cel mai simplu mod posibil, astfel încât să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat – creșterea afacerii.
✔️Procedură 100% online – fără drumuri la ghișee
✔️Asistență completă – redactăm, completăm și depunem toate documentele
✔️Tarife clare și corecte – fără costuri sau taxe ascunse
✔️Suport și îndrumare – obții răspunsuri și clarificări la toate întrebările
✔️Transparență – te informăm constant despre stadiul și durata procedurii
✔️Zero bătăi de cap – nu trebuie să cunoști procedurile, limbajul funcționăresc sau programul de la ORC
🚀 Deschide firma online cu noi și alătură-te sutelor de antreprenori care au ales să înceapă afacerea simplu, rapid și sigur.
Trimite-ne solicitarea accesând formularul de mai jos, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp pentru a discuta detaliile înființării firmei 👇
Înființare Firmă
Deschide firma, simplu și rapid, de oriunde te-ai afla! Beneficiezi de suport de specialitate în cadrul unei proceduri 100% online, indiferent de județ. Fără deplasări, fără dosare și hârtii, fără timp pierdut la cozi
- identificăm codurile CAEN
- redactăm actul constitutiv și actul pentru sediu
- completăm cererile și declarațiile necesare la ORC
- parcurgem formalitățile în fața Registrului Comerțului
- ridicăm și îți transmitem actele la finalizarea procedurii
🎯 Pachet Start ai sediu – 690 Lei
Ești antreprenor la început de drum?
Alege pachetul Start și redu la minimum costurile de înființare.
Ce îți oferim?
✔️deschiderea firmei
✔️găzduire sediu social 1 an (adresă centrală în București)
📌 la tariful de mai sus se adaugă taxa ORC de 138 lei
ce spun clienții noștri
Dacă vrei să beneficiezi de toate serviciile la ONRC pentru firma ta, alege abonamentul smart:
- deschidere SRL
- găzduire sediu social
- înființare, desființare sedii secundare
- autorizare coduri CAEN
- modificare obiect de activitate
- orice alte modificări pentru firmă*
abonament smart nelimitat
Am reunit toate serviciile de care are nevoie firma ta într-un singur abonament smart. Îți poți înființa firma, schimba sediul, actualiza datele și orice alte operațiuni* fără costuri suplimentare.
- orice operațiune* ai nevoie la Registrul Comerțului pentru firma ta de la momentul activării abonamentului, indiferent de numărul acestora
- găzduirea sediului pe toată durata abonamentului
- încetarea abonamentului oricând, fără costuri suplimentare
- preluarea și transmiterea corespondenței de la sediul societății
- sunt exceptate operațiunile de dizolvare, lichidare și radiere, precum și schimbarea sediului social de la adresa ai sediu la o altă adresă
*Consultă termenii campaniei pentru informații suplimentare.
* Prețurile nu includ taxele percepute de Registrul Comerțului
Citește regulamentîntrebări frecvente
-
Ce trebuie să știu despre procedura de înființare a unei firme?
Nimic. Nu îți bate capul, lasă-ne pe noi să ne ocupăm de toate formalitățile. Ne trimiți o copie a cărții de identitate și trei denumiri pentru firmă.
Cu toate acestea, dacă vrei sa afli informații legate de procedură, regăsești în secțiunea de articole clarificările necesare. În măsura în care informațiile disponibile pe site nu îți sunt suficiente, nu ezita să ne contactezi.
-
Cât durează să înființez un SRL?
După primirea tuturor informațiilor și documentelor necesare din partea ta, specialiștii ai sediu pregătesc și înregistrează dosarul de înființare în cel mai scurt timp (în aceeași zi sau, cel târziu, a doua zi).
Durata de soluționare a cererii de înființare la ORC este de 3-4 zile lucrătoare. Vei fi informat constant despre stadiul dosarului tău.
-
Ce documente am nevoie pentru înființare?
Pentru înființare avem nevoie doar de copia cărții de identitate a asociaților fondatori și, dacă este cazul, a administratorilor. În baza acestor documente, specialiștii ai sediu vor redacta, completa și pregăti toate actele necesare înființări: actul constitutiv, cererile și declarațiile solicitate de ORC, actul pentru sediu, etc.
-
Este nevoie să mă prezint fizic pentru semnarea documentelor sau depunerea dosarului?
Nu este nevoie de prezența ta fizică nici la sediul nostru, nici la notar sau în altă parte.
Întreaga procedură se desfășoară online. Documentele îți vor fi transmise spre semnare și vei primi tot suportul necesar din partea specialiștilor noștri pentru lămurirea aspectelor legate de procedură.
-
Ce trebuie să fac pe durata înființării?
Nimic. Specialiștii ai sediu se ocupă de întreaga procedură: întocmesc dosarul de înființare, îl înregistrează, supraveghează soluționarea acestuia și țin legătura cu ORC pe toată durata înființări.
-
Unde pot să îmi stabilesc sediul firmei?
Poți stabili sediul firmei la orice adresă din România, inclusiv la tine acasă. Dacă dorești însă să îți păstrezi confidențială adresa de domiciliu, poți opta pentru găzduirea sediului firmei la locația noastră din București.
Asigurăm gratuit preluarea și comunicarea corespondenței prin mijloace de comunicare la distanță (ex. mail, WhatsApp), iar transmiterea acesteia în format fizic se realizează fără alte costuri, cu excepția taxei de transport percepute de firma de curierat.