Ce sunt facturile simplificate
Bine de știut, Fiscalitate, NoutățiActualizat la data de 10.02.2024
Vă asigurăm că acordăm o atenție sporită confidențialității datelor cu caracter personal și tuturor drepturilor ce vizează protecția acestora. Utilizarea serviciilor și produselor disponibile pe website-ul ai sediu reprezintă o acceptare din partea dumneavoastră a modalității în care ai sediu prelucrează datele cu caracter personal.
Vă rugăm să citiți cu atenție Politica de confidențialitate înaintea fiecărei sesiuni de utilizare a website-ului ai sediu, iar dacă nu sunteți de acord cu una sau mai multe dintre procedurile descrise, vă rugăm să încetați accesarea website-ului și utilizarea produselor și serviciilor ai sediu.
Vă informăm că prezenta Politică de confidențialitate este revizuită periodic, în acord cu prevederile legale în vigoare.
1. Definiții
- ai sediu – AI SEDIU S.R.L., cu sediul social în București, Bd. Dacia, nr. 133, et. D., Sectorul 2, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/15723/2023, având CUI 48680092, e-mail office@aisediu.ro.
- brandul ai sediu – Toate elementele distinctive asociate ai sediu constând în, dar fără a se limita, la următoarele: logo, siglă, icon, slogan, elementele de design, culori, reprezentările stilizate, imagini, elementele grafice, simboluri comerciale, etc.
- Beneficiar – Entitate juridică constituită sau aflată în curs de constituire, după caz, față de care ai sediu prestează servicii de găzduire sediu social în baza solicitării transmise prin intermediul website-ului ai sediu.
- Contract de găzduire – Documentul emis de ai sediu pentru a putea fi utilizat de Beneficiar în vederea înregistrării sediului său social la Registrul Comerțului. Contractul de găzduire constituie materializarea unui drept al Beneficiarului rezultat din colaborarea cu ai sediu, iar nu raportul juridic de colaborare în sine, care este guvernat de Regulamentul de găzduire.
- conținutul – Materialele ai sediu și elementele brand-ului ai sediu publicate în Rețeaua ai sediu.
- găzduire – Serviciu realizat de ai sediu constând în acordarea dreptului de folosință asupra unei locații deținute de ai sediu, exclusiv în vederea stabilirii sediului social al Beneficiarului.
- materiale ai sediu – Toate articolele, materialele informative și publicitare, formularele, contractele, documentele, publicațiile, și alte asemenea documente sau informații create, publicate, distribuite și gestionate în Rețeaua ai sediu.
- paginile oficiale ai sediu – Paginile ai sediu disponibile pe platformele Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn.
- plată recurentă – Plată efectuată la intervale regulate de timp, din contul bancar al Beneficiarului, prin retrageri automate în baza datelor de card introduse de Beneficiar pe website-ul ai sediu.
- Regulament de găzduire – Documentul care stabilește ansamblul drepturilor și obligațiilor ale Beneficiarului și ai sediu în ceea ce privește serviciile de găzduire. Regulamentul de găzduire se consideră acceptat de către Beneficiar la momentul transmiterii solicitării de găzduire prin intermediul website-ului ai sediu și produce efecte până la încetarea Contractului de găzduire conform termenilor stabiliți în Regulamentul de găzduire.
- rețeaua ai sediu – Website-ul și paginile oficiale ai sediu, analizate împreună.
- website-ul – www.aisediu.ro
- solicitare – Acțiunea Beneficiarului constând în completarea și transmiterea informațiilor necesare în vedere accesării serviciilor ai sediu prin intermediul website-ului. Acțiunea Beneficiarului va produce efectele unei solicitări în măsura în care vor fi parcurse toate etapele prevăzute pe website și vor fi furnizate toate informațiile necesare, transmiterea solicitării fiind confirmată în mod corespunzător prin afișarea unui mesaj.
- utilizator – Orice persoană fizică sau juridică care are sau obține, în mod direct sau indirect, acces la rețeaua ai sediu.
2. Aspecte prealabile
Politica de confidențialitate ai sediu este implementată în cadrul rețelei ai sediu și vizează următoarele:
- website-ul ai sediu;
- paginile oficiale ai sediu.
Politica de confidențialitate ai sediu se raliază standardelor de protecție stabilite de Regulamentul nr. 679/2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în prezenta „Regulamentul”).
Protecția oferită prin Politica de confidențialitate ai sediu vizează persoanele fizice, indiferent de cetățenia sau de locul de reședință al acestora. Chiar dacă Regulamentul este aplicabil doar persoanelor fizice care au cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene și celor care au reședința stabilită pe acest teritoriu, Politica de confidențialitate ai sediu garantează un standard adecvat de protecție, în acord cu Regulamentul, tuturor persoanelor fizice, indiferent de cetățenia și locația acestora.
În conformitate cu Regulamentul, termenul „prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
Punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura îndeplinirea cerințelor Regulamentului. Protejarea drepturilor dvs. este prioritară și vă asigurăm că prelucrăm doar datele cu caracter personal care sunt necesare pentru fiecare scop specific al prelucrării menționat în Politica de confidențialitate ai sediu.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza Politica de confidențialitate, motiv pentru care avem rugămintea să o recitiți cu atenție la începutul fiecărei sesiuni de utilizare a website-ului ai sediu.
3. Operatorul de date cu caracter personal
Operatorul de date cu caracter personal este societatea AI SEDIU S.R.L., cu sediul social în București, Bd. Dacia, nr. 133, et. D, Sectorul 2, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/15723/2023, având CUI 48680092, e-mail office@aisediu.ro.
Pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de ai sediu și gestionarea relației cu dvs. prelucrăm datele cu caracter personal împreună cu alte entități conform prezentei Politici de confidențialitate.
4. Categoriile de date prelucrate
Potrivit Regulamentului, „date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm pe parcursul sesiunilor de utilizare a website-ului și/sau paginilor oficiale ai sediu de pe platformele de socializare pot fi următoarele:
- numele, prenumele, adresa de corespondență;
- numărul de telefon;
- adresa de e-mail cu ajutorul căreia vă creați cont și vă autentificați pe website-ul ai sediu;
- datele contului bancar necesare procesării și efectuării plății;
- datele de navigare colectate prin intermediul cookie-urilor și tehnologiilor similare;
- adresa IP asociată dispozitivelor de pe care vă conectați;
- informații despre dispozitivele de pe care vă conectați, tipul browser-ului, versiunea și sistemul de operare, tipul dispozitivului, etc;
- orice alte date furnizate de dvs., prin alte mijloace decât completarea formularelor, câmpurilor, secțiunilor disponibile pe website, necesare prestării serviciilor și/sau furnizării produselor prezentate pe website, cum ar fi: nume, prenume, cod numeric personal, serie și număr buletin, data nașterii, vârsta, sexul, adresa de domiciliul și reședință, adresa profesională, numărul de telefon, adresa de e-mail, și alte asemenea.
Nu prelucrăm, sub nicio formă, date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.
În cazul în care identificăm o încălcare a securității datelor cu caracter personal, susceptibilă să genereze un risc pentru drepturile și libertățile dvs., vă vom informa fără întârziere cu privire la această încălcare sau vom efectua o informare publică dacă nu deținem datele dvs. de contact.
5. Temeiul prelucrării
Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc în limitele permise de Regulament și doar în următoarele situații:
- prelucrarea este necesară în vederea respectării obligațiilor legale ce ne revin;
- prelucrarea este efectuată în baza consimțământului dvs. Consimțământ înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate prin care acceptați, printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care vă privesc să fie prelucrate. Spre exemplu, pentru prelucrarea datelor de tip cookie, exprimarea consimțământului se va realiza prin apăsarea butonului de acceptare afișat de modulul implementat de ai sediu în momentul începerii primei sesiuni de utilizare a website-ului. De asemenea, pentru prelucrarea datelor privitoare la nume, prenume, adresa de domiciliu/reședință, număr de telefon, adresa de e-mail, etc., exprimarea consimțământului se va realiza prin introducerea acestor date în secțiunile dedicate și apăsarea butonului de trimitere;
- prelucrarea este necesară în vederea protejării intereselor dvs. sau ale altei persoane;
- prelucrarea este necesară pentru protejarea intereselor legitime ale ai sediu sau ale unui terț, cu excepția situației în care drepturile și libertățile dvs. prevalează.
6. Scopul prelucrării
Prelucrarea datelor cu caracter personal poate avea următoarele scopuri:
- prestarea serviciilor/furnizarea produselor solicitate de dvs. prin intermediul website-ului;
- respectarea obligațiilor legale;
- îmbunătățirea serviciilor oferite de ai sediu;
- gestionarea relației dintre dvs. și ai sediu;
- efectuarea unor sondaje cu privire la calitatea serviciilor și produselor furnizate;
- transmiterea unor notificări, anunțuri, reclame sau alte materiale în scopuri de marketing.
7. Partajarea și transferul datelor
Pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de ai sediu și partenerii acestuia, putem partaja și transfera datele cu caracter personal către entități terțe, cu sediul în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii Europene, în măsura în care aceștia oferă garanții sau au o politică adecvată cu privire la protecția datelor cu caracter personal.
Printre entitățile către care partajăm sau/și transferăm date cu caracter personal sunt:
- procesatorul de plăți implementat pe website-ul ai sediu (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici);
- platforme de socializare și promovare a serviciilor și produselor ai sediu: Facebook (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici), Instagram (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici), TikTok (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici), LinkedIn (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici);
- alte entități a căror servicii și produse sunt utilizate de ai sediu: Google Irleand Limited (politica de confidențialitate a operatorului este disponibilă aici);
- specialiștii cu care ai sediu colaborează în vederea prestării serviciilor și/sau a furnizării produselor prezentate pe website.
Datele cu caracter personal ce pot fi/sunt partajate sau/și transferate către entitățile de mai sus sunt:
- date de identificare, cum ar fi: nume, prenume, adresa de corespondență, numărul de telefon, adresa de e-mail, datele contului bancar necesar procesării și efectuării plății;
- date de tip cookie, cum ar fi: numărul de vizitatori și accesări, timpul petrecut într-o sesiune, informații referitoare la dispozitivele de pe care accesați website-ul, datele de localizare precum țara, regiunea, orașul din care accesați website-ul, preferințele dvs. anterioare pentru afișarea reclamelor de interes pentru dvs., sursele care au facilitat accesarea website-ului;
- orice alte date furnizate de dvs., prin alte mijloace decât completarea formularelor, câmpurilor, secțiunilor disponibile pe website, necesare prestării serviciilor și/sau furnizării produselor prezentate pe website, cum ar fi: nume, prenume, data nașterii, vârsta, sexul, adresa de domiciliul și reședință, adresa profesională, numărul de telefon, adresa de e-mail, și alte asemenea
Partajăm sau/și transferăm date cu caracter personal către entitățile de mai sus pentru (scopul):
- prestarea serviciilor/furnizarea produselor solicitate de dvs. prin intermediul website-ului;
- asigurarea funcționalităților website-ului;
- îmbunătățirea experienței de navigare;
- afișarea reclamelor de interes pentru dvs.
Colectăm și transmitem datele cu caracter personal către entitățile de mai sus în baza consimțământului exprimat de dvs. prin bifarea căsuței de acceptare, afișat la momentul înregistrării contului și/sau transmiterii unei solicitări.
8. Cât timp stocăm datele
Stocăm datele cu caracter personal doar atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor arătate sau până la momentul retragerii consimțământului de către dvs.
9. Drepturile dumneavoastră
În lipsa unor prevederi legale contrare, garantăm respectarea următoarelor drepturi în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- dreptul la informare cu privire la politica, modul și scopul prelucrării datelor cu caracter personal. Acest drept este garantat prin afișarea Politicii de confidențialitate ai sediu;
- dreptul de a solicita o copie a datelor dvs.;
- dreptul la rectificarea datelor furnizate în mod incorect sau incomplet;
- dreptul la opoziție sau la restricționarea prelucrării datelor dvs. de către ai sediu;
- dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. Vă asigurăm dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului acordat înainte de retragerea acestuia. În situația în care retragerea consimțământului vizează date de tip cookie, retragerea consimțământului se poate face prin ștergerea datelor colectate de dispozitivul dvs. prin intermediul browser-ului utilizat;
- dreptul la portabilitatea datelor constând în primirea datelor cu caracter personal care vă privesc;
- dreptul de a fi uitat, constând în ștergerea datelor dvs., cu excepția situației în care stocarea este necesară pentru respectarea unor prevederi legale.
Vă puteți exercita oricând drepturile indicate mai sus, prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: office@aisediu.ro
10. Politica Cookie
Cookie-urilor sunt fișiere de tip text pe care website-ul le salvează pe computerul sau dispozitivul dvs. mobil atunci când accesați website-ul. Cookie-urile au drept scop transmiterea unor informații către ai sediu și alte entități cu privire la modul de utilizarea a website-ului pentru a permite eficientizarea funcționalităților și îmbunătățirea experienței de navigare.
Utilizăm cookie-uri în scopuri analitice și de marketing, iar acestea sunt activate numai cu acordul dvs. prealabil. În situația în care nu sunteți de acord cu prelucrarea datelor de tip cookie, vă rugăm să refuzați colectarea acestora.
Folosim două tipuri de cookie-uri:
- temporare, de sesiune, ce rămân în dispozitivul dvs. până la terminarea sesiunii de navigare;
- persistente, ce rămân în dispozitivul dvs. pentru o perioadă mai mare de timp, stabilită în conformitate cu parametrii cookie-urilor sau până la data ștergerii acestora de către dvs.
Utilizăm diferite tipuri de cookie-uri terțe, care pot fi verificate în mod liber și gestionate de dvs. la momentul accesării website-ului pentru prima dată. Fișierele cookie utilizate de ai seidu sunt următoarele:
- cookie-uri de performanță;
- cookie-uri de analiză a vizitatorilor;
- cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.
Pentru a asigura funcționalitate website-ului utilizăm cookie-uri care nu pot fi dezactivate. Aceste cookie-uri sunt strict necesare.
Informațiile de tip cookie furnizate prin accesarea website-ului pot fi următoarele:
- număr de vizitatori și vizualizări, timpul petrecut într-o sesiune;
- informații referitoare la dispozitivele, browser-ele și sistemele de operare ale dispozitivelor de pe care accesați website-ul;
- informații de localizare precum: țara, regiunea, orașul în care vă aflați la momentul începerii sesiunii;
- sursele care au facilitat accesarea website-ului cum ar fi: website-uri externe, motoare de căutare, platforme de socializare.
Dacă ulterior exprimării consimțământului pentru prelucrarea datelor de tip cookie v-ați răzgândit, aveți posibilitatea de a șterge cookie-urile cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziție de browser-ul de pe care ați accesat website-ul, cum ar fi:
Vă recomandăm să acceptați utilizarea cookie-urilor pentru a permite website-ului să vă ofere o experiență de navigare mai plăcută. Datele de tip cookie nu permit în sine identificarea dvs. și nu conțin viruși.
11. Plângeri și reclamații
În situația în care vă considerați lezat de modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ai sediu sau nu sunteți mulțumiți de modalitatea în care am răspuns și acționat la solicitările dvs., aveți dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România cu sediul în București, Bd. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, nr. tel.: 0318.059.211 sau 0318.059.212, nr. fax: 0318.059.602, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, website: www.dataprotection.ro.
12. Contact
Dacă aveți întrebări sau doriți sa vă exercitați drepturile prezentate mai sus, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@aisediu.ro.
Vă mulțumim!